Nowy wygląd opakowań Lakma Term zyskają wszystkie produkty pośrednio służące do izolacji obiektów oraz te, które poprawiają ich estetykę. Pewne cechy wspólne nadano wszystkim produktom - podkreślając i łącząc całą linię Lakma Term.
Z drugiej strony zaś, głównie przez kolorystykę wyróżniono konkretne kategorie produktowe. Opakowania każdej podgrupy produktów systemu, czyli gruntów, klejów, farb, tynków strukturalnych klasycznych czy tynków natryskowych, charakteryzują się więc teraz odrębną kolorystyką.
Dzięki zmianom, zarówno klient, jaki i sprzedawca w łatwy sposób dostrzeże nazwę i przede wszystkim rodzaj produktu, którego szuka.
Nowe opakowania Lakma Term silnie eksponują markę - to ona ma być najważniejsza dla klienta i to po jej nazwie wykonawca ma szukać konkretnych kategorii produktowych. Layout nowych opakowań został zaprojektowany tak, by był maksymalnie czytelny dla odbiorców. Jego podstawą jest infografika podkreślająca najważniejsze cechy produktów - jak np. 25 lat ochrony, 5 lat gwarancji i 18 m2 wydajności w przypadku tynków natryskowych. Znajdziemy na nich ponadto konkretną nazwę i kategorię produktu, dodatkowo przetłumaczoną na cztery języki: czeski, słowacki, niemiecki i angielski.
Nowy wygląd opakowań Lakma Term ma zbudować spójny wizerunek całej architektury produktowej marki. Nowoczesna grafika, zwiększenie czytelności opakowań, a także podkreślone logo sub brandu służy wyróżnieniu się wśród konkurencji. Nowy system identyfikacji wizualnej to również potwierdzenie pozytywnych zmian zachodzących w firmie.
Nowoczesny wizerunek opakowań spójnie łączy się z ciągłym rozwojem i innowacyjnością firmy Lakma SAT.
źródło i zdjęcie: Lakma
Komentarze