O szczególnej randze rankingu na Budowlaną Markę Roku świadczy fakt, że laureaci poszczególnych kategorii wybierani są na podstawie specjalnego badania, prowadzonego wśród około 2000 firm wykonawczych z całego kraju. Podczas badania fachowcy z branży oceniają rozwiązania w trzech kategoriach: jakość, stosunek ceny do jakości oraz popularność. O ostatecznej pozycji w zestawieniu decyduje średnia wszystkich trzech czynników.
W tegorocznej edycji rankingu firmy budowlane walczyły w 27 kategoriach, z czego aż 19 to kategorie asortymentowe, w tym materiały do wznoszenia ścian. Pojawiły się także cztery nowe, m.in. Marka Przyjazna Środowisku Naturalnemu czy Marka Przyjazna Fachowcom.
"Utrzymanie się marki Porotherm na pozycji lidera w kategorii materiałów wznoszeniowych nie oznacza, że stoimy w miejscu" podkreśla Mirosława Rzeszutko, specjalista ds. produktów Porotherm z firmy Wienerberger.
"Wręcz przeciwnie oznacza to, że nasze innowacje i propozycje technologiczne odpowiadają zmieniającym się potrzebom firmy wykonawczych i ich Klientów. Zostać liderem po raz siódmy czyli od początku istnienia rankingu, to zaszczyt i obowiązek by nie zwalniać kroku, tak by każdy mógł skorzystać z szerokiej gamy naszych produktów" dodaje Mirosława Rzeszutko.
Firma Wienerberger oferuje nie tylko pojedyncze produkty budowlane ale tradycyjne a jednocześnie innowacyjne ceramiczne rozwiązania budowlane, służące do tego by budować lepiej - szybciej, cieplej, bardziej ekologicznie.
W portfolio posiada: Porotherm, Koramic i Terca, można znaleźć także kompletne systemy do budowy całego domu, od fundamentu, poprzez ściany aż po dach czy architekturę ogrodową.
Pomysłodawcą i organizatorem rankingu na Budowlaną Markę Roku jest ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku, które od ponad dekady monitoruje rynek budowlany w Polsce.
źródło i zdjęcie: Wienerberger
Komentarze