Realizacja projektu badawczego pn. "SILKA YTONG: Polskie Budowanie" odbywa się na zlecenie Xella Polska we współpracy z firmą At Research.
Analiza budowania w Polsce, ma być źródłem wiedzy o działaniach inwestorów indywidualnych. Tematyka badania opiera się na takich zagadnieniach jak: wygląd budynków, współpraca z fachowcami, podejmowanie decyzji czy największe wyzwania na budowie.
"W 2011 r. 90,5 tys. inwestorów indywidualnych rozpoczęło budowę swojego wymarzonego domu. Badanie "SILKA YTONG: Polskie Budowanie" ma nam dać odpowiedzi na pytania, co motywuje Polaków do budowy domu, jakie są ich oczekiwania i aspiracje, a także, jak bardzo są zaangażowani w cały ten proces" mówi Monika Mychlewicz dyrektor marketingu Xella Polska, producenta materiałów Silka i Ytong.
"Wyniki badania pokażą nam także, kto i jakie domy buduje w poszczególnych regionach kraju" dodaje Monika Mychlewicz.
Ankieta jest dostępna na stronie polskie budowanie, a wyniki startującego badania "SILKA YTONG: Polskie Budowanie" będę znane w maju br.
źródło i zdjęcie: Xella Polska
Komentarze