Obecnie można coraz częściej zaobserwować wiele interesujących inicjatyw podejmowanych w świecie biznesu, które służą wspieraniu różnorodnych przedsięwzięć społecznych. Odnoszenie sukcesów na boiskach, dzielenie się fachową wiedzą oraz własnymi wyrobami to proste i skuteczne metody pożytecznego wykorzystywania możliwości firm oraz stałego rozwijania działalności.
BOLIX jako sponsor pierwszoligowego klubu koszykarskiego wpisuje się w pozytywny trend w dzisiejszym biznesie. Kolejne projekty firmy BOLIX pokazują, że można skutecznie łączyć produkcję z wielotorową aktywnością prospołeczną.
"Od trzech sezonów wspieramy SKK Siedlce, śledząc kolejne sukcesy, zapewniające klubowi miejsce w czołówce tabeli. Nowoczesne przedsiębiorstwo powinno bowiem wykorzystywać swój potencjał w przedsięwzięciach, wykraczających poza zwykły przekaz promocyjny", mówi dyrektor marketingu firmy BOLIX - Tomasz Graboń.
Tego typu działania można ściśle łączyć z profilem firmy. Jako przykład posłużyć może zakończona właśnie kampania przygotowująca uczniów z branży budowlanej do pracy w zawodzie - "Bolix edukuje". Z kolei społeczny wymiar ma akcja "Malarze uśmiechu", w ramach której producent przekazał swoje farby dla jednej z klinik dziecięcych. Do wypromowania kampanii wykorzystał przy tym swój profil na popularnym portalu społecznościowym.
Firma BOLIX jest jednym z wiodących producentów materiałów budowlanych. Specjalizuje się w wytwarzaniu systemów elewacyjnych. Przy użyciu klejów, tynków i farb marki BOLIX wykańcza się rocznie około 4,5 mln m² elewacji. W segmencie systemów dociepleń w Polsce firma zajmuje czołowe miejsce z około 13% udziałem w rynku.
źródło i zdjęcie: BOLIX
Komentarze