Kampania „TERMOMODERNIZACJA plus DOBRY MONTAŻ” to nowa edycja dotychczas realizowanej akcji „DOBRY MONTAŻ”. Celem kampanii jest promocja kompleksowej termomodernizacji budynków jako skutecznego sposobu na czyste powietrze, oszczędność energii i cennych zasobów.
Kampania zwraca również uwagę na rolę dobrych praktyk montażowych w procesie termomodernizacji i dostarcza informacji o tym, jak zdobyć dofinansowanie z programu „Czyste Powietrze”.
– Wobec niestabilnych cen energii, smogu i rosnących wymagań w zakresie energooszczędności budynków rozwiązaniem jest termomodernizacja. Najlepsze efekty przynosi kompleksowa termomodernizacja: wymiana stolarki, ocieplenie domu i wymiana źródła ciepła, dlatego kampania ma charakter ponadbranżowy. Do współpracy w ramach akcji zaprosiliśmy stowarzyszenia z sektora budowlanego, producentów oraz dostawców stolarki otworowej, dociepleń oraz innych komponentów, które mają wpływ na poprawę efektywności energetycznej budynków – mówi Paweł Wróblewski, Dyrektor Zarządzający Związku POiD.
Działania kampanii, która potrwa przez 12 miesięcy można śledzić na bieżąco na Facebooku oraz stronie internetowej: dobrymontaz.com Publikowane tam będą praktyczne porady na temat termomodernizacji i dobrego montażu, a do mediów trafią artykuły poradnikowe oraz inspiracyjne w tym zakresie.
Na stronie internetowej inwestorzy znajdą również wyszukiwarkę polecanych punktów sprzedaży i montażu, a także rekomendowane do termomodernizacji rozwiązania. Kampania obejmuje również współpracę ze szkołami branżowymi i punktami dystrybucji wyrobów budowlanych oraz cykl webinarów (w tym webinar o programie „Czyste Powietrze”).
Tematyka dobrego montażu będzie też obecna podczas MONTERIADY na targach BUDMA 2024 w Poznaniu.
***
Partnerzy kampanii „TERMOMODERNIZACJA plus DOBRY MONTAŻ”: CERESIT, FAKRO, GLASSOLUTIONS, HÖRMANN, KLIMAS WKRĘT-MET, KRISHOME, PORTA, LAHTI PRO, PROLINE, POLSKIE STOWARZYSZENIE PRODUCENTÓW STYROPIANU, SOUDAL, STALPRODUKT-ZAMOŚĆ, WIŚNIOWSKI.
Patron Honorowy: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Patroni merytoryczni: APPLiA Polska, Instytutu Techniki Budowlanej, Polskie Stowarzyszenie Dekarzy, Stowarzyszenie Producentów i Importerów Urządzeń Grzewczych, Polski Związek Producentów i Przetwórców Izolacji Poliuretanowych PUR i PIR „SIPUR”.
Patroni medialni: budnet.pl, budowa.org, budowlanematerialy.eu, budownictwob2b.pl, budownictwo.org, budownictwo.co, Budujemy Dom, Buduj Energooszczędnie, bramy21.pl, Dom Idealny, domszytynamiare.pl, drzwi21.pl, e-izolacje.pl, ekobudowanie.pl, Ekspert Budowlany, e-okna.pl, Forum Branżowe, Globenergia, gramwzielone.pl, green-news.pl, inwestycje.plus, Izolacje, kupdom.com.pl, ladnydom.pl, Ładny Dom, Materiały Budowlane, Monter Stolarki, muratorplus.pl, Murator, Nasz Dekarz, obud.pl, okna21.pl, OKNO Kwartalnik, oknonet.pl, Przegląd Budowlany, RBT Magazyn, receptynadom.pl, regiodom.pl, stolarkabudowlana.eu, stolarstwo.org, Świat Aluminium, Świat Szkła, teraz-srodowisko.pl, termomodernizacja.pl, wybudujemy.com.pl
Zapraszamy do śledzenia działań kampanii „TERMOMODERNIZACJA plus DOBRY MONTAŻ” na stronie: dobrymontaz.com oraz na Facebooku: facebook.com/dobrymontaz
Źródło i zdjęcia: Związek Polskie Okna i Drzwi
Komentarze