Od 17 lat, co roku, przeprowadzany jest sondaż mający na celu wyłonienie najbardziej cenionych produktów i usług w różnych branżach. Badanie to pozwala ocenić stopień zadowolenia konsumentów z ofert firm działających w Polsce oraz zidentyfikować ich zakupowe preferencje.
W ramach tego badania, w 300 kategoriach wybierani są laureaci, którzy otrzymują specjalne wyróżnienia. Ankiety są realizowane anonimowo, zarówno przez rozmowy telefoniczne, jak i badania internetowe. O kolejności w rankingach decyduje liczba głosów, jakie konsumenci przyznają produktom i usługom z prezentowanej listy.
– Przyznane wyróżnienie pozwala na określenie pozycji marki na rynku w odniesieniu do konkurencji. Od wielu lat marka WIŚNIOWSKI jest w swojej branży liderem. Wyniki sondażu Laur Klienta 2023 potwierdzają mocną pozycję rynkową i dużą rozpoznawalność marki. Nasze produkty cieszą się ogromnym zaufaniem. WIŚNIOWSKI to synonim bezpieczeństwa i jakości, a to najważniejsze dla naszych Klientów. – powiedziała Agnieszka Mazur, dyrektor zarządzająca marketingiem globalnym.
źródło i zdjęcia: WIŚNIOWSKI Sp. z o.o. S.K.A.
Komentarze