Konferencja Marketing Executive Summit 2022 to ważne wydarzenie dla biznesu, skierowane do wysokiej kadry menedżerskiej firm i korporacji. Podczas wieczornej Gali przedstawiono laureatów konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2022. Wśród wyróżnionych był Sławomir Gawlik - Dyrektor Marketingu Grupy FAKRO.
Podczas konferencji poruszono tematy z zakresu wpływu obecnej technologii na rozwój firm, ich innowacyjność i trendy w działalności. Dyskusje na temat wpływu nowoczesnych technologii na życie człowieka i funkcjonowanie przedsiębiorstw przeniosły gości w rozważaniu o przyszłości, w której poszukiwać będziemy nowych trendów i kierunków działania.
Podczas wieczornej Gali odbyło się ogłoszenie Laureatów konkursu na Dyrektora Marketingu Roku 2022. W konkursie tym jury docenia i wyróżnia wybitnych i odważnych marketerów, którzy w swojej pracy kierowali się pasją, wiedzą i odwagą w swoich działaniach. Wśród wyróżnionych i to w dwóch kategoriach, znalazł się Sławomir Gawlik - Dyrektor Marketingu Grupy FAKRO, którego zespół przeprowadził z sukcesem kampanię okien dachowych i dodatków pod hasłem: „Okna i rolety stworzone dla siebie”.
„Z radością przyjmuję tę nagrodę w imieniu całego zespołu marketingu FAKRO. Sukces naszej kampanii to wiele godzin pracy znakomitych profesjonalistów, z którymi na co dzień mam przyjemność i szczęście współpracować. Wdrożyliśmy komunikację okien dachowych i dodatków, która już dzisiaj przekłada się z sukcesem na sprzedaż zarówno stacjonarną, jak i w naszych sklepach internetowych.” – mówi Sławomir Gawlik - Dyrektor Marketingu Grupy FAKRO.
źródło i zdjęcia: FAKRO
Komentarze