Partnerzy handlowi Krispol wzięli udział w Rock Your Business

150 Partnerów Handlowych spędziło trzy dni w Hotelu Remes Sport & SPA **** w Opalenicy. Wyjazd był wypełniony intensywną zabawą, nawiązywaniem bliskich relacji, a także spotkaniami z wyjątkowymi goścmi - w tym ambasadorem marki Łukaszem Piszczkiem.

Partnerzy handlowi Krispol wzięli udział w Rock Your Business

Przebieg spotkania Partnerów Handlowych w Opalenicy

Położony w samym sercu Wielkopolski – Hotel Remes Sport & SPA ****, to jeden z  najatrakcyjniejszych obiektów w Polsce, idealnie wpisujący się w założenia eventu. To tu przedstawiciele Salonów KRISHOME i kluczowi Partnerzy marki KRISPOL spędzili trzy intensywne dni. Wszyscy zaproszeni goście zjawili się 9 września 2021 roku w Opalenicy w świetnych nastrojach. W powietrzu było czuć ekscytację i radość ze spotkania.

Hotel Remes Sport & SPA **** w Opalenicy fot. KRISPOL

Niewinna na pierwszy rzut oka agenda spotkania z godziny na godzinę nabierała rozpędu. Po przywitaniu przez Zarząd – Beatę i Karola Krysińskich wszystkich gości, rozpoczęła się uroczysta kolacja, a tuż po niej wydarzenie bez precedensu. Partnerzy KRISPOL osobiście uczestniczyli w podpisaniu prolongaty kontraktu z Łukaszem Piszczkiem, ambasadorem i przyjacielem marki.

W Opalenicy pojawił się także ambasador marki KRISPOL - Łukasz Piszczek fot. KRISPOL

Synergia działań marek KRISPOL, KRISHOME i osoby Łukasza Piszczka, doprowadziła wszystkich tu obecnych do sukcesu komercyjnego. Tym bardziej miło jest mi ogłosić, że postanowiliśmy kontynuować współpracę z Łukaszem. Jesteśmy przekonani, że ta odrobina stabilności w niestabilnych czasach, jest kwintesencją Gwarancji Spokoju, jaką na co dzień dostarcza marka KRISPOL - powiedział Grzegorz Ratajczak, który sygnował kontrakt ze strony spółki.

Wiele wspólnych lat za nami. Cieszę się, że firma KRISPOL obdarzyła mnie zaufaniem i współpracę będziemy kontynuować. Dzięki temu, że wróciłem do Polski, będę mógł poświęcić więcej czasu na wspólne projekty, które opracowujemy dla inwestorów - skomentował Łukasz Piszczek. 

Dla zaproszonych gości była to świetna okazja do rozmowy z piłkarzem o jego planach, wykonania pamiątkowych zdjęć i przede wszystkim świetnej zabawy, która trwała do białego rana. Aby tradycji biznesowej stało się zadość, podczas gali zostały wręczone statuetki dla firm, które wyróżniają się najwyższymi wynikami sprzedażowymi w kategorii bram – GP System Salon KRISHOME i Eurotax, okien – Megabud Salon KRISHOME i Prestige House Salon KRISHOME, a także najwyższym poziomem wzrostu sprzedaży – Łukasiewicz Salon KRISHOME. 

Uczestnicy wydarzenia mogli zrobić sobie pamiątkowe zdjęcia z ambasadorem marki, Łukaszem Piszczkiem fot. KRISPOL

Kolejne dni upłynęły uczestnikom na świetnej zabawie i odpoczynku we wrześniowym słońcu. Sporych emocji dostarczyły zawody kreatywne – Power Vehicle – podczas których uczestnicy budowali własne pojazdy i rywalizowali o tytuł najlepszego teamu konstruktorów. Dużym zainteresowaniem Partnerów cieszyły się lekcje golfa, a także zabiegi w strefie SPA i Wellness.

W ramach motywu przewodniego – Rock Your Business, zgromadzeni goście wzięli udział w unikalnym projekcie muzycznym, przygotowanym przez charyzmatycznego wokalistę Briana Allana. Wspólnie z finalistami The Voice of Poland, X Factor i Must Be The Music – udało się odblokować potencjał ludzi i namówić do wspólnego wykonania kultowych utworów – „It’s my life” Bon Jovi’ego i „Bo jak nie my, to kto” Mroza. Efekt: 100 procentowo zintegrowany, dobrze bawiący się i rozentuzjazmowany zespół, gotowy do kontynuacji wspaniałego wieczoru.

Warto dodać, że w tym roku KRISPOL obchodzi 10-lecie wejścia na rynek stolarki okiennej. Z tej okazji podsumowano działalność firmy oraz wyszczególniono plany na przyszłość. 

źródło i zdjęcia: KRISPOL

Komentarze

FILMY PRZESŁANE PRZEZ FIRMĘ
FILMY OSTATNIO DODANE