Jak zadbać o bezpieczeństwo podczas zakupów i realizacji usług?
Bezpieczeństwo to obecnie przede wszystkim dbałość o higienę i zdrowie. Jak w takich warunkach realizować remonty, budowy czy wpuścić do domu montażystów lub serwisantów?
Klienci wstrzymują się z wydatkami ze względu na niepewność sytuacji ekonomicznej, ale też przez wątpliwości dotyczące standardów higienicznych w punktach sprzedaży.
Dom Bezpieczny wraz z partnerami inicjuje ogólnopolską kampanię #KlientBezpieczny, polegającą na stosowaniu restrykcyjnych zasad bezpieczeństwa, które wspólnie opracowali. Wpuszczenie fachowca do naszego domu nie musi się już wiązać z jakimkolwiek ryzykiem.
„Klient Bezpieczny” to inicjatywa skierowana przede wszystkim do klientów rynku remontowo-budowlanego, ale nie tylko. Podczas konferencji online opowiemy o rynku usług remontowo-budowlanych w dobie pandemii, o szczegółach akcji #KlientBezpieczny, najwyższym standardzie obsługi oraz przygotowaniach do jesiennego wzrostu zakażeń. Wspólnie możemy zadbać o bezpieczeństwo Polaków bez zamknięcia gospodarki.
Źródło i zdjęcia: Vetrex
Komentarze