Aplikacja dla klientów hurtowych
Aplikacja stworzona jest z myślą o klientach hurtowych. Wśród jej zalet można wymienić:
- Proste przygotowywanie ofert na rolety zewnętrzne, przyjazny interfejs.
- Możliwość zapisywania ofert.
- Możliwość wysłania do producenta jako zamówienia wcześniej wystawionych ofert, możliwość samodzielnego określenia dnia dostawy lub dnia odbioru rolet.
- Kontrola zamówionych rolet, podgląd aktualnych statusów produkcyjnych.
- Przydzielanie dowolnej ilości subkont dla swoich pracowników i kontrola ich pracy i zyskowności poprzez udzielane rabaty.
- Możliwość doliczania dodatkowych usług do oferty typu: montaż, dojazd, obróbki, demontaż itp.
- Możliwość doliczania dodatkowych elementów do zlecenia typu: silniki, dodatkowe prowadnice, dodatkowe włączniki itp.
- Kontrola limitów kredytowych związanych z kredytem kupieckim w naszej firmie.
Kliknij tutaj i otrzymaj szczegółowe informacje!
Korzystanie z aplikacji wymaga dostępu do internetu. Aplikację obsługiwać może firma, która jest wpisana do systemu komputerowego Fart Produkt i ma wpisany również adres email, na który przychodzą powiadomienia o przyjęciu zleceń do produkcji.
Źródło i zdjęcia: Fart Produkt
Komentarze