Mocna końcówka roku dla firmy Wiśniowski

Marka Wiśniowski aktywnie uczestniczy w targach branżowych w całej Europie. W minionym roku firma prezentowała swoje produkty m.in. w Niemczech, Norwegii, Włoszech, Austrii i Szwajcarii. A rok zakończyła z przytupem, uczestnicząc w dwóch wydarzeniach na terenie Francji – targach BATIMAT oraz Paysalia.

Mocna końcówka roku dla firmy Wiśniowski

Aktywność marki Wiśniowski w 2019 r. 

W 2019 roku marka WIŚNIOWSKI była gościem globalnych wydarzeń w Monachium (BAU) i Mediolanie (MADE expo).

Bramy, okna, drzwi i ogrodzenia producenta z Wielogłów pojawiły się również w Wiedniu na Bauen&Energie oraz w szwajcarskim Frauenfeld podczas Zaunteam 2019. Marka zrobiła także kolejny krok w kierunku rozwoju na rynkach skandynawskich, dzięki targom BYGG REIS DEG w Lillestrøm.

Targi BATIMAT w Paryżu i Paysalia w Lyon to mocne podsumowanie ostatnich 12 miesięcy i dowód na wysokie ambicje marki. Rynek francuski jest dla firmy WIŚNIOWSKI jednym z kluczowych obszarów rozwoju – dowodzą tego projekty: sponsoring drużyny piłkarskiej Girondins de Bordeaux czy współpraca z producentem rozwiązań inteligentnych Somfy. Wszystkie te działania są elementami strategii rozwoju na rynkach eksportowych.

– WIŚNIOWSKI to marka dobrze znana w wielu europejskich krajach. To olbrzymi sukces, ale chcemy zrobić jeszcze więcej. Dążymy do tego, by większość naszych produktów była sprzedawana poza granicami kraju – to zapewni nam miejsce do rozwoju i wzmocni wizerunek polskich firm w Europie – mówi Krystyna Baran, prezes firmy WIŚNIOWSKI.

W roku 2019 firma wyraźnie zacieśniła relacje z architektami i projektantami. Zaowocowało na rynku włoskim, to dwoma spotkaniami w ramach wydarzeń Infoprogetto w Mediolanie i Bresci. W ich trakcie zostały omówione najważniejsze produkty, ich komplementarność i uniwersalność. Zaprezentowane zostały również dedykowane architektom rozwiązania i projekty: m.in. Biblioteki BIM/CAD. Jak WIŚNIOWSKI rozpocznie Nowy Rok?

Dynamicznie zakończony rok, WIŚNIOWSKI rozpocznie z jeszcze większą energią podczas targów Perimeter Protection, skupiających się na rozwiązaniach dla bezpieczeństwa. Przedstawiciele marki WIŚNIOWSKI zaprezentują na stoisku 417 w hali 12 najważniejsze produkty wspierające ochronę obiektów.

Pierwsze miesiące zbliżającego się roku będą kolejnym etapem świętowania przez markę WIŚNIOWSKI 30-lecia istnienia. Specjalne wydarzenia będą organizowane nie tylko w siedzibie głównej firmy. W tym szczególnym czasie WIŚNIOWSKI chce również aktywniej działać na rynkach zagranicznych.

Źródło i zdjęcia: Grupa Wiśniowski 

Komentarze

FILMY PRZESŁANE PRZEZ FIRMĘ
FILMY OSTATNIO DODANE
Copyright © AVT 2020 Sklep AVT