Kongres Stolarki Polskiej organizowany przez Związek POiD jest jednym z najważniejszych wydarzeń dedykowanych stolarce budowlanej w kraju. Spotykają się tam przedstawiciele czołowych firm z branży, menedżerowie, przedsiębiorcy, naukowcy, politycy oraz media. Coroczne panele dyskusyjne skupiają się na współczesnych i przyszłych wyzwaniach dla sektora. Między innymi właśnie dzięki takim wydarzeniom polska branża stolarki budowlanej wypracowała sobie silną pozycję na rynkach europejskich.
- Jesteśmy dumni, że w roku jubileuszu 30-lecia naszej marki, możemy z perspektywy Partnera Strategicznego Kongresu uczestniczyć w dyskusjach i prowadzić prezentacje, które będą miały wpływ na kolejne lata rozwoju branży. Na Kongresie Stolarki Polskiej nie omawiamy jedynie teraźniejszości, obecnego stanu branży. Nasze dyskusje w dużej mierze dotyczą tego, co przed nami. Śmiało można powiedzieć, że to właśnie Kongres jest jednym z miejsc, gdzie tworzy się szkielet przyszłości rynku stolarki.
- Zaangażowanie w takie wydarzenia marki WIŚNIOWSKI to potwierdzenie naszych ambicji i chęci rozwoju, a także wyraz odpowiedzialności za polską branżę stolarki. To między innymi dzięki takim spotkaniom możemy wspólnie budować siłę polskich firm - mówi Marcin Strzelec, członek rady programowej X kongresu POiD, a na co dzień menedżer zarządzający grupą produktów Bramy Garażowe, Przemysłowe, Automatyka i Systemy Inteligentne marki WIŚNIOWSKI.
Program X kongresu został podzielony na 3 bloki tematyczne:
- tematyka rewolucji w produkcji, przemysł 4.0,
- tematyka rewolucji w produktach i ich projektowaniu,
- oraz rewolucja w dystrybucji, sprzedaży.
Przemysł 4.0 jest to droga, jaką WIŚNIOWSKI kroczy już od 10 lat i temat jest dla marki bardzo ważny. Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na produkty, niezbędne było wdrożenie przez firmę rozwiązań z dziedziny automatyzacji i robotyzacji produkcji.
Pozwoliło to na zindywidualizowanie produktów przy jednoczesnej dalszej produkcji na skalę masową, zwiększenie produktywności i wydajności pracy oraz znacząco obniżyło koszty przerobu. Te wszystkie usprawnienia, pozwalają także dostosować produkty marki do specyficznych wymagań rynków zagranicznych.
Partnerem Strategicznym Kongresu została także marka Somfy, światowy lider w zakresie automatyki i inteligentnego sterowania urządzeniami domowymi. Dzięki współpracy marki WIŚNIOWSKI i Somfy na rynku pojawił się napęd do bram garażowych METRO, który jest doceniany przez klientów w całej Europie. Obie marki postanowiły pójść dalej i w tym roku wspólnie stworzyły napęd MOTO, który jeszcze przed oficjalną premierą został uznany za NOWOŚĆ ROKU w prestiżowym konkursie TopBuilder 2019.
Źródło i zdjęcie: Wiśniowski
Komentarze