Na potrzeby XI edycji rankingu przeanalizowano łącznie ponad 52 mln informacji. Były to materiały prasowe, internetowe i publikacje w social mediach, które ukazały się w okresie 1 lipca 2017 - 30 czerwca 2018.
O ostatecznej pozycji firmy decydowała siła marki wyliczana na podstawie, zarówno liczby publikacji, jak i impaktu oraz indeksu sentymentu.
Do badania wybrano 50 branż, które są najczęściej obecne w mediach. W każdej z nich wyłoniono po 10 najsilniejszych brandów. Ranking opublikowano w dwóch odsłonach - z podziałem na branże i klasyfikację wszystkich 500 marek.
Pozycja Aluprof w rankingu Top Marka 2018
W kategorii Materiały Budowlane w dziesiątce najsilniejszych marek - na ósmej pozycji - znalazł się Aluprof. Polska firma specjalizująca się w branży aluminium od lat jest liderem na rynkach europejskich i sukcesywnie umacnia swoją pozycję, także w Stanach Zjednoczonych.
Marka jest stale obecna w mediach m.in. z uwagi na liczne aktywności podejmowane w różnorodnych obszarach - związanych z nauką, budownictwem i architekturą. Firma organizuje prestiżowy konkurs dla architektów i biur architektonicznych - Obiekt Roku w Systemach Aluprof.
Systemy aluminiowe Aluprof obecne są w wielu obiektach architektonicznych w Polsce, w tym tak prestiżowych budynkach, jak Muzeum II Wojny w Gdańsku, NOSPR w Katowicach, Muzeum Historii Żydów Polskich w Warszawie czy nowoczesnych biurowcach Green Day i Green2Day we Wrocławiu.
- W odniesieniu do znanego powiedzenia dla nas ważne jest, aby o marce Aluprof mówiono nie tylko dużo i bez przekręcania nazwy, ale także dobrze. Obecność w rankingu Top Marka 2018 jest dla nas potwierdzeniem, że ten cel realizujemy z sukcesem.
- Jednocześnie to ogromny przywilej móc po raz kolejny znaleźć się wśród najmocniejszych brandów, które wspólnie budują silny wizerunek marki jaką są polskie firmy - podkreśla Bożena Ryszka, dyrektor marketingu Aluprof SA.
Marka Aluprof tylko w tym roku była obecna na liście 500 największych firm Rzeczpospolitej oraz w rankingu najsilniejszych polskich ambasadorów ogłoszonym przez tygodnik Wprost.
Źródło i zdjęcie: Aluprof
Komentarze