Kampania "DOBRY MONTAŻ" w nowej odsłonie

Według ostatnich badań ASM Centrum Badań i Analiz Rynku, 57,9% indywidualnych inwestorów spotkało się z nieprofesjonalnym montażem wyrobów stolarki budowlanej. Jednocześnie 78,8% badanych zadeklarowało, że przywiązuje wagę do poprawnego montażu tego typu rozwiązań. Kampania społeczna "DOBRY MONTAŻ" promuje prawidłowe instalacje, a jej nowa odsłona rozpoczęła się 1 września 2018 r. Patronem honorowym jest Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju.

Kampania "DOBRY MONTAŻ" w nowej odsłonie

Realizowana od 2014 roku kampania „DOBRY MONTAŻ” ma na celu edukację i budowanie świadomości w zakresie montażu wyrobów stolarki budowlanej: okien i drzwi, bram, osłon okiennych i towarzyszących im rozwiązań.

Skierowana jest do inwestorów indywidualnych oraz fachowców, a część jej inicjatyw nakierowanych jest również na promocję zawodu montera stolarki budowlanej.

Bieżąca odsłona organizowanej przez Związek Polskie Okna i Drzwi (POiD) akcji potrwa do końca czerwca 2019 roku i obejmie szereg działań, wśród których będzie mnóstwo nowości.

IDEA KAMPANII "DOBRY MONTAŻ"

Dla każdego, komu bliski jest temat budowy domu czy aranżacji wnętrz, źródło wiedzy stanowi dedykowana kampanii strona internetowa: www.dobrymontaz.com. Oprócz praktycznych porad odnośnie wyboru i prawidłowej instalacji wyrobów stolarki budowlanej, można tam znaleźć wyszukiwarkę firm świadczących usługi montażowe.

Inspiracje oraz atrakcyjne konkursy z nagrodami publikowane są natomiast na fanpage'u „DOBRY MONTAŻ” na Facebooku. W ramach akcji, w dalszym ciągu realizowana będzie kampania public relations w mediach drukowanych i elektronicznych, która ma zwrócić uwagę odbiorców na kwestię instalacji okien, drzwi, bram oraz osłon.

Zupełną nowość w tej edycji stanowi prezentacja idei „DOBREGO MONTAŻU” w formie sztuki ulicy oraz profil „DOBRY MONTAŻ” na Instagramie. Od jesieni w działania komunikacyjne zaangażowane będą blogerki wnętrzarskie i lifestylowe.

Nie zabraknie również filmu promocyjnego. Projekt wspierają partnerzy, tj. wiodące marki z polskiej branży stolarki budowlanej.

- Edukacja branżowa to kluczowy element w strategii spółki KRISPOL. Bardzo cieszymy się, że w ramach kampanii będziemy mogli promować zawód „montera stolarki budowlanej” oraz edukować klientów detalicznych w zakresie wysokiej jakości usług montażowych. Jesteśmy również nastawieni na poszerzanie wiedzy naszych partnerów i ekip montażowych odnośnie prawidłowej instalacji stolarki oraz wsparcie przyszłego rynku usług montażowych. „DOBRY MONTAŻ” to istotny projekt społeczny, ważny dla całej branży budowlanej.

- Nasza współpraca dopiero się zaczyna, jednak wierzymy, że przyniesie ona wiele korzyści – mówi Radosław Gibki, dyrektor sprzedaży krajowej firmy KRISPOL, jednego z partnerów „DOBREGO MONTAŻU”.

KAMPANIA PROMUJE ZAWÓD MONTERA STOLARKI BUDOWLANEJ

„DOBRY MONTAŻ” to także działania skierowane do profesjonalistów. W wyszukiwarce na stronie dobrymontaz.com umieszczone są polecane przez partnerów punkty dystrybucji, oferujące sprzedaż oraz montaż wyrobów stolarki budowlanej. Dodatkowo wyróżnione są tam DOBRE FIRMY, czyli punkty dystrybucji, cieszące się najlepszą opinią i najwyższym zaufaniem partnerów kampanii.

Bieżąca odsłona akcji to także współpraca z klasami patronackimi „DOBRY MONTAŻ” w wybranych szkołach z całej Polski. W ramach kooperacji planowane jest m.in. zorganizowanie szkoleń produktowych dla uczniów, spotkania z ekspertami czy doposażenie szkolnych pracowni.

Specjalnie dla uczniów klas patronackich przygotowany zostanie również konkurs. Wiosną 2019 roku rozpocznie się natomiast kampania służąca wsparciu promocji zawodu montera stolarki budowlanej wśród młodzieży. Związek POiD wesprze tym samym szkoły prowadzące rekrutację do klas o profilu „monter stolarki budowlanej".

Partnerzy najnowszej odsłony „DOBREGO MONTAŻU” to wiodące marki z branży stolarki budowlanej: AIB, FAKRO, GERDA, HÖRMANN, KLIMAS WKRĘT-MET, KRISPOL, MARCOPOL, PORTA KMI POLAND, PROLINE, ROTO i SOUDAL.

Kampanię wspierają, jako jej ambasadorzy, profesjonalni monterzy. Towarzyszą jej również patroni medialni i merytoryczni: Instytut Techniki Budowlanej i Polskie Stowarzyszenie Dekarzy.

Zapraszamy do śledzenia aktualności na temat kampanii na fanpage'u „DOBRY MONTAŻ” na Facebooku
oraz na stronie internetowej http://dobrymontaz.com/

Źródło i fot.: POiD

Komentarze

FILMY OSTATNIO DODANE
Copyright © AVT 2020 Sklep AVT