Międzynarodowe Targi Monachijskie (MMI) to jeden z najnowocześniejszych obiektów targowych w Europie i na świecie, przyciągający każdego roku miliony odwiedzających. Dlatego też targi były idealną sposobnością do zaprezentowania oferty bram, drzwi oraz ogrodzeń, które znajdą zastosowanie zarówno w przemyśle jak i domach prywatnych.
Na stoisku targowym znalazły się produkty wyróżniające markę WIŚNIOWSKI pod względem innowacyjności, estetyki, parametrów technicznych i funkcjonalności. Wśród nich znalazła się automatyczna brama PRIME, rozwiązanie o wyjątkowych walorach estetycznych, świetnej termoizolacji, a dzięki zastosowaniu innowacyjnych systemów zabezpieczeń, również bezpiecznej. Brama PRIME wyposażona została w METRO, napęd nowej generacji, stworzony przy współpracy z międzynarodowym liderem w zakresie automatyki i rozwiązań inteligentnych, marką Somfy.
Zaprezentowano również bramę UniPro w wersji RenoSystem, która rozwiązuje wiele potencjalnych sytuacji powstających w przypadku wymiany bramy garażowej, nawet w przypadku gdy wcześniej garaż wyposażony był w bramy innego typu (uchylna, roletowa, skrzydłowa).
W ofercie drzwiowej zaprezentowano aluminiowe drzwi zewnętrzne CREO o właściwościach antywłamaniowych RC2 i RC3. CREO wyróżniają się ogromnymi możliwościami personalizacji wejścia do domu. Każdy może skomponować wygląd drzwi zgodnie ze swoimi upodobaniami stylistycznymi.
Na stoisku pojawiło się również ogrodzenie z kolekcji Home Inclusive z wielofunkcyjnym słupem multimedialnym MultiBox.
Wśród produktów skierowanych dla sektora przemysłowego jednym z prezentowanych rozwiązań była szybkobieżna brama wjazdowa V-King. To doskonałe rozwiązanie świetnie sprawdza się w centrach logistycznych, portach, lotniskach oraz innych obszarach przemysłowych. Brama ta łączy zalety bramy dwuskrzydłowej i szlabanu umożliwiając bieżącą kontrolę dostępu lub sterowanie ruchem.
Obecność na targach to obok produktów świetna okazja do nawiązania cennych kontaktów biznesowych, ale też do uzupełnienia specjalistycznej wiedzy w zakresie budownictwa, materiałów i najnowszych technologii.
Nie wyobrażamy sobie nie uczestniczyć w targach BAU. Organizatorom udało się stworzyć wydarzenie światowej rangi o istotnym wpływie na kształt całej branży budowlanej. Jednak co najważniejsze, jest to impreza pozwalająca na realne nawiązanie biznesowej współpracy z kontrahentami i podwykonawcami. To wyjątkowa szansa, aby zaprezentować się od najlepszej strony i znacznie rozszerzyć pole naszych międzynarodowych działań. Nasze produkty cieszą się zainteresowaniem, podkreśla Michał Drąg, dyrektor sprzedaży Niemcy, Austria.
źródło i zdjęcie: WIŚNIOWSKI
Komentarze