Wiosenna kampania telewizyjna to kolejna odsłona ogólnopolskich działań reklamowych, mających na celu wzmocnienie świadomości marki WIŚNIOWSKI jako producenta wysokiej klasy bram garażowych i systemów ogrodzeniowych. Do końca maja w poszczególnych stacjach TV emitowane będą spoty promujące bramy garażowe i ogrodzenia WIŚNIOWSKI, a ich wspólnym mianownikiem jest claim "Ukoronowanie Twojej Inwestycji".
Postanowiliśmy przypomnieć na ekranach telewizorów najważniejsze cechy naszych produktów czyli funkcjonalność, bezpieczeństwo oraz wygodę w użyciu. Spoty w prosty i przejrzysty sposób, w kilku sekundach, pokazują pilota, ogrodzenie, bramę posesyjną i garażową, które dają poczucie komfortu użytkownikom, mówi Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu firmy Wiśniowski.
Spoty można zobaczyć również na stronie: https://www.youtube.com/user/FirmaWISNIOWSKI
źródło i zdjęcie: WIŚNIOWSKI
Komentarze