Z pomocą przychodzi Invado oferując narzędzia, które ułatwiają wybór drzwi wewnętrznych przy uwzględnieniu różnych stylów aranżacyjnych. Na stronie www.invado.pl systematycznie publikowane się tzw. Mapy Inspiracji Invado, na których skrzydła drzwiowe pojawiają się w towarzystwie pasujących do nich dodatków i dekoracji. Dzięki temu łatwiej jest wyobrazić sobie dany model drzwi we wnętrzu, dopasować do określonej wizji.
Zdarza się, że klienci nie potrafią sprecyzować, jakie drzwi będą pasowały do ich domu lub mieszkania, mówi Adam Hucz, manager ds. marketingu w Invado. W zaplanowaniu spójnej aranżacji pomagają różnego rodzaju magazyny wnętrzarskie, inspiracje znalezione w Internecie, coraz częściej także dekoratorzy wnętrz. My staramy się wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom i podsuwamy klientom szereg rozwiązań sprawiających, że temat drzwi wewnętrznych staje się bardziej przystępny. W grudniu ukazał się także pierwszy numer bezpłatnego e-magazynu Invado "Mania Urządzania", w którym radzimy m.in. jak zaaranżować małe mieszkanie, czym rozświetlić ciemne wnętrze, przedstawiamy propozycje drzwi w kolorze modnej ostatnio bieli. Magazyn jest dostępny na platformie issu.com na kanale Invado, w wersji drukowanej ukazał się także na targach BUDMA 2013, dodaje A. Hucz.
To nie pierwsze tego typu działania podjęte przez firmę Invado. Od 2009 roku na stronie www.invado.pl działa Kreator Wnętrz - program skierowany do osób, które mają problem z doborem drzwi do stylu wnętrza. Korzystając z Kreatora Wnętrz najpierw wskazujemy pomieszczenie, które chcemy urządzić. Następnie, przy użyciu menu z prawej strony ekranu, decydujemy, czy interesują nas drzwi fornirowane, okleinowane, szklane, techniczne, czy może łamane. W kolejnym kroku na naszym monitorze wyświetlają się dostępne w danej grupie modele wraz z opisem i ceną. Wystarczy kliknąć na interesujące nas propozycje, by sprawdzić jak prezentują się w danym wnętrzu. Liczba przymiarek jest nieograniczona. Szukamy tak długo, aż efekt będzie w pełni satysfakcjonujący. Na tym jednak nie kończą się możliwości Kreatora Wnętrz. Program pozwala także zmieniać kolor ścian, sufitów i podłóg tak, byśmy w wirtualnej przestrzeni mogli jak najwierniej odwzorować nasze mieszkanie.
Coraz więcej osób szuka inspiracji i informacji o produktach w Internecie, w tym m.in. na Facebook’u, mówi A. Hucz. Od 2011 roku aktywnie prowadzimy dwa fanpage. Pierwszy - Invado jest bezpośrednio poświęcony produktom, tematom związanym z firmą i branżą, a drugi - Kreator Przestrzeni Invado ma mniej oficjalny charakter i podobnie, jak Mapy Inspiracji Invado czy e-magazyn "Mania Urządzania" jest miejscem wymiany aranżacyjnych pomysłów. Cieszy się dużą popularnością - w styczniu osiągnęliśmy okrągłą liczbę 1000 fanów. Jest to dla nas nie tylko powód do dumy, ale także mobilizacja do kontynuacji tego typu działań, dodaje A. Hucz.
źródło i zdjęcie: INVADO
Komentarze