Sześć dni i kilkaset stoisk z branży architektonicznej i budowlanej - to odbywające się w Monachium Targi BAU 2013. Powierzchnia na której odbywa się BAU 2013 to 180 tys. m2 w 17 halach.
Na liście wystawców znalazła się także firma Wiśniowski, którą będzie można znaleźć w hali B3, na stanowisku 519. Dla firmy Wiśniowski targi BAU 2013 są wyjątkowe ze względu na możliwość zaprezentowania przedsiębiorstwa na rynku zagranicznym po zmianie logo.
Przeprowadzony rebranding pokazuje, że Wiśniowski idzie z duchem czasu i otwiera się na wyzwania. Nowe logo podkreśla wysoką jakość wyrobów. Firma od lat tworzy bramy, drzwi i ogrodzenia, które zamykają naszą przestrzeń, kiedy budujemy dom, firmę, osiedle, fabrykę, dając poczucie bezpieczeństwa, są zwieńczeniem dzieła, ukoronowaniem inwestycji, mówi Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu w firmie Wiśniowski. Z tą myślą będziemy pokazywać nasze produkty podczas Targów BAU, dodaje Świderska.
W ramach spotkania budowlanego będzie można zobaczyć bramy i systemy ogrodzeniowe, które są tworzone w myśl zrównoważonego budownictwa. Projektujemy produkty przyszłościowo. Wybieramy innowacyjne rozwiązania, które uwzględniają kwestie ekonomiczne, bezpieczeństwo, łatwość i wygodę użytkowania, mówi Katarzyna Świderska.
źródło i zdjęcie: Wiśniowski
Komentarze