Nowy logotyp firmy INVADO zawiera kluczową, z punktu widzenia klienta, informację: INVADO - drzwi. Firma ze Śląska jest wiodącym producentem drzwi wewnętrznych, posługującym się własną, opatentowaną technologią okleinowania. "Odpowiednia identyfikacja wizualna to bardzo ważny element komunikacji z klientem" - mówi Adam Hucz, manager ds. marketingu. Decyzja o modyfikacji logotypu ma zacieśnić identyfikację firmy z branżą, a przez to ułatwić dotarcie do oferty Invado nowym klientom.
Zmieniony logotyp firmy INVADO to wstęp do jeszcze poważniejszych zmian w obrębie zwiększania rozpoznawalności marki. Już niedługo ruszy nowa strona internetowa firmy. "Będzie wyposażona w nowoczesne funkcjonalności oraz nastawiona na aktywną interakcję z klientami" - zapowiada A.Hucz.
Na co dzień firma INVADO angażuje się w budowanie relacji poprzez wykorzystanie mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Blip czy kanał YouTube.
źródło i zdjęcie: INVADO
Komentarze