Wnioskujemy tak na podstawie wyników sprzedaży naszych nowych okien w pierwszym miesiącu po ich premierze, wyjaśnia Dyrektor Handlowy DAKO, Tomasz Radecki. Zamówienia na okna DPB-82 zaczęły spływać od razu po ich wprowadzeniu na rynek. Skala zainteresowania pokazuje, że zaoferowanie klientom produktu bardzo ciepłego i jednocześnie atrakcyjnego cenowo to posunięcie, na którym sieć dystrybucji DAKO mocno skorzysta.
Źródłem sukcesu produktu ma być połączenie bardzo dobrej ceny zakupowej z wysoką izolacyjnością termiczną. Gdy idzie o cenę, mogę powiedzieć że wprowadzone warunki handlowe wywołały natychmiastowy, impulsowy skok sprzedaży co jest najlepszą rekomendacją, komentuje Dyrektor Handlowy DAKO.
Jak natomiast wygląda termika okien? Uw konstrukcji DPB-82 o wymiarach 1230x1480 mm w standardowym wyposażeniu osiąga wynik 0,76 W/m²K. Przy zastosowaniu ciepłej ramki, parametr można jeszcze poprawić do 0,72 W/m²K, precyzuje Tomasz Radecki. Tak dobry współczynnik to zasługa 6-komorowego profilu ze specjalnie umiejscowionym wzmocnieniem stalowym oraz energooszczędnej szyby o Ug=0,5 W/m²K.
Warto dodać, że Partnerzy Handlowi DAKO uzyskali mocne wsparcie w sprzedaży nowego rozwiązania. Okna DPB-82 od dnia premiery były promowane w pro-sprzedażowej kampanii reklamowej na antenie radia RMF FM i Radia Zet, podkreśla Tomasz Radecki, dodając że przekaz kampanii koncentrował się na głównej zalecie okien, czyli połączeniu energooszczędności ze znakomitą ceną.
Energooszczędny ale ekonomiczny produkt jest już drugą przełomową premierą DAKO w tym roku. Poprzednia ważna nowość - unikatowa linia wizualnie dopasowanych okien, drzwi, bram i rolet HarmonyLine - została wdrożona w lutym. Obydwa działania wpisują się w długofalową strategię DAKO opartą o w pełni kompleksową, szeroką i maksymalnie dopasowaną do rynku ofertę.